Pengikut

08 Februari 2009

PALESTIN - CAMBAHKAN LAGI PARA MUJAHIDIN

Matlamat pembebasan Masjid al-Aqsa (al-Quds) adalah jelas. Ianya menjadi tanggungjawab semua individu yang bernama Muslim. Terbaru, 22 hari (27/12/08 hingga 17/1/09),Israel kembali mengganas di bumi Gaza.Berlaku penyembelihan manusia yang amat tragis. Kemusnahan berlaku dimana-mana: rumah-rumah, sekolah, hospital, tempat-tempat awam dan segala-galanya. 1,300 rakyat Gaza menjadi korban; syahid!! Yang tinggal adalah tangis ngeri, pedih dan pilu. Yang tinggal adalah janda-janda. Anak-anak yang tidak tahu apa-apa. Orang-orang tua yang merenung jauh melihat hampa kehancuran dihadapannya... demikianlah regim ganas Israel yang selamanya menjadi bangsa terkutuk itu!!

Pergeseran ini mustahil akan berakhir. Zionis Yahudi tidak pernah mengenal erti putus-asa untuk menakluki bumi Palestin seluruhnya...bahkan beberapa bumi Asia Barat lain yang mereka rancangkan di dalam plan penaklukan yang menjadi idaman dan sasaran mereka.

Mari kita, terutama yang jauh dengan Palestin - jangan melihat dan bersimpati begitu sahaja. Segera sumbangkan bantuan kewangan. Panjatkan doa penuh pengharapan semoga pejuang-pejuang Palestin yang kini diwakili oleh Hamas akan terus bertahan dan bergerak terus kebumi al-Quds demi cita-cita suci!! Bebaskan Masjid al-Aqsa dari cengkaman Yahudi durjana itu!!!

Biar janda-janda kembali mempunyai suami yang nantinya akan melahirkan ramai lagi para Mujahidin yang lebih berani dan ikhlas bertebaran dibumi anbiya' itu. Biarkan bayi-bayi dan kanak-kanak yang melihat kemusnahan hari ini terus membesar menjadi pejuang yang gagah dan hebat demi menegakkan kalimah Allah dan Syariat Islam di bumi al-Quds itu. Palestin adalah hak mereka, kembalikan hak kepada yang berhak!! Allahuakbar!!

Tiada ulasan: