Pengikut

23 Mac 2009

Yahudi & Anda sama saja jika anda merokok!!

Kalau amalan merokok itu sekadar memusnah diri anda sahaja, teruskanlah aktiviti tersebut! Sudah lama anda mendengar larangan dan kesan negatifnya. Bahaya dan implikasinya. Anda belum mahu sedar dan serik! Teruskan saja aktiviti merokok anda itu! Tidak ada siapa yang akan perduli!!

Kalau merokok itu boleh memendekkan umur anda sahaja… beli, hisap dan hisap terus!

Jika merokok itu setakat memusnahkan jantung dan diri anda saja.. No problem!carry on!!

Apa pun sebab dan kesan yang diberitahu oleh sesiapa juga - dari teman, kawan rapat, isteri, ustaz, guru, doktor, pakar, specialist - tidak ada satu pun yang terkesan di hati anda untuk mengurangkan apatah lagi memberhentikan kegiatan merokok anda itu.

Anda tahu bahayanya bukan diri anda saja tetapi implikasinya turut melibatkan perokok pasif yang terdiri dari teman anda, isteri dan anak-anak anda dan semua yang turut serta menyedut asap yang anda hisap dan lepaskan itu!

Tapi sedarlah! Tolong sedarkan diri anda segera! Gerakkan minda anda !! Sebab yang satu ini lebih malang dan lebih mengerikan!!

Setiap batang rokok yang anda beli hasilnya turut disumbangkan kepada bangsa Yahudi. Sebab syarikat-syarikat gergasi pengeluar rokok adalah milik Yahudi!

Anda beli rokok dan duit anda akan sampai nantinya kepada yahudi. Yahudi bunuh dan sembelih umat Islam. Yahudi siksa dan musnahkan negara Islam. Yahudi bunuh anak-anak, orang perempuam ,orang tua. Yahudi menyebabkan berpuluh-puluh ribu anak-anak yatim, janda-janda, orang-orang yang cacat dan menderita di Palestin dan Asia Barat!

Anda turut sama memiliki saham di atas kekejaman dan kelaknatan Yahudi itu! Sebab anda mempunyai saham yang di sumbangkan dengan setiap batang rokok yang anda beli!

Samalah juga dengan lain-lain barangan keluaran musuh-musuh Islam seperi Amerika, Britain, Belanda dan lain-lain!!

Marilah kita behenti merokok!! Boikot semua barangan musuh kita!! Jangan sampai kita turut menyumbang kepada kezaliman dan pencerobohan Yahudi atau sesiapa juga musuh agama kita ke atas diri kita dan saudara-saudara kita dimana-mana juga !!

Tiada ulasan: